Hakkari Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında açılacak kurslarda görevlendirilmek üzere Ücretli Usta Öğretici başvuruları aşağıda belirtilen açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır.
Değerli Usta Öğretici Adaylarımız;
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Hakkari Halk Eğitimi Merkezi bünyesinde Ücretli Usta Öğretici olarak görev alacakların başvuruları ve evrak yüklemeleri 01-31 Ağustos 2024 tarihleri arasında e-devlet [e-yaygın] sistemi üzerinden online yapılacaktır. Süreç hakkında web sitemizdeki açıklamalara dikkat etmeniz gerekmektedir.
Yeni eğitim-öğretim döneminin hayırlı olmasını temenni ederiz.
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARINDA
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1-) Ücretli Usta Öğretici Başvuruları 01 Ağustos 2024 – 31 Ağustos 2025 tarihleri arasında "E-Yaygın sisteminde -Başvurular / Usta Öğretici Başvurusu" ekranı üzerinden yapılacaktır.
2-) Kurumumuz kadrolu öğretmenleri hariç, Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlarda ki kamu görevlileri ve emekli olanların başvuruları, e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Evrak teslimi yapılmayacak olup, görevlendirme yapıldığında belgeler istenilecektir.
3-) Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgeler ve diğer belgeler E-yaygın sisteminde uygun yerlere yüklenilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde uygun yerlere yüklenilmeyen belgeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4-) Usta öğreticiler / Eğitmenler görev almak istedikleri Kurs-Kurslara ayrı ayrı başvuruda bulunması gerekmektedir. Başvuruda bulunmayan kurslara görevlendirme yapılmayacaktır.
5-) E-Yaygın sistemi üzerinde başvuru evrakları arasında bulunan SGK döküm belgesinin barkodlu ve PDF formatında olması gerekmektedir. Sisteme yüklenilen barkodsuz ve PDF formatında olmayan SGK belgeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6-) Kurslara başvuru yapılırken Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün yayınlamış olduğu FOED kurs modüllerinde belirtilen eğitmen niteliği doğrultusunda ilgili kursa başvuru yapılması gerekmektedir.
7-) Herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması için başvurularınızın onay durumunu günlük olarak takip ediniz. Başvurunuzun reddedilmesi durumunda açıklamalar kısmında reddedilme nedeninde yazan talimatlar doğrultusunda gerekli düzetmeleri yaparak tekrardan başvuruda bulunulması gerekmektedir. Başvuru süresi geçtikten sonra başvurular kabul edilmeyecektir.
8-) Puanlama yapılırken öncelik olarak alanındaki Eğitim Seviyesi ve Hizmet Puanına göre belirlenecektir. Puan eşitliği durumunda komisyon tarafından kura çekilerek sıralama yapılacaktır.
9-) Başvurulara itirazlar aşağıdaki çalışma takviminde belirtilmiştir. Çalışma takviminde belirtilen tarihler arasında itirazlar yapılacaktır. Çalışma takvimindeki itiraz süreci geçtikten sonra yapılacak olan itirazlar kabul edilmeyecektir. Çalışma takviminde değişiklik olması halinde web sayfasında ayrıca yayınlanacaktır.
10-) İtirazlar değerlendirdikten sonra Nihai puanlama ve sıralamalar Müdürlüğümüz Web sitesinde yayınlanacaktır.
11-) Görevlendirme yapılırken yapılacak inceleme sonucunda eksik belge , eğitmen niteliği taşımaması veya puanlamasının yanlış olması halinde başvurusu onaylanmış olsa dahi görevlendirme yapılmayacaktır.
GÖREVLENDİRME YAPILIRKEN İSTENİLECEK BELGELER
1 ) Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgeler kurs açma esnasında belgelerin asılları ile fotokopilerinin onaylatılmak üzere Müdürlüğümüze teslim edilmesi gerekmektedir.
2-) Nüfus cüzdan fotokopisi
3-) Sağlık Raporu ( Son 6 Ay içerisinde alınmış olunması )
4- ) Erkek adylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge
5-) Sabıka kaydı belgesi ( son 6 ay içerisinde e-devletten almış olunması
Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu İçin Aşağıdaki Linki Tıklayınız.
/meb_iys_dosyalar/30/01/153117/dosyalar/2023_11/10154135_02ustaogreticibasvuruformuyeni1.docx
ÇALIŞMA TAKVİMİ AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.
Not: Çalışma takviminde değişiklik olması halinde ayrıca web sitesinde tekrardan yayınlanacaktır.